Snaga snova
Snovi su naša najveća inspiracija, a „Snaga snova“ je naš slogan zato što verujemo da je ona najmoćnije sredstvo za ostvarenje ciljeva. Snovi vode našu kreativnost i sljedeći i ostvarujući ih pokazujemo da ništa nije nemoguće.
Silazak milionitog primjerka SH sa proizvodne trake Hondine fabrike Atessa
Principi kompanije
Održavajući globalni pogled na svijet, odlučni smo dobavljati proizvode najveće kvalitete po razumnoj cijeni kako bi zadovoljili stranke širom svijeta.
Jedna od osnovnih ideja vodilja Honda filozofije je da svijet postane sigurnije i zdravije mesto za život. Sve što radi, Honda prilagođava ostvarenju tog svog cilja, poštujući pri tom svoja dva osnovna principa: „Poštivanje pojedinca“ i „Tri radosti“.
Naša misija se ogleda u tome da se naši visoko kvalitetni proizvodi na najbolji način prilagode lokalnim potrebama ljudi. U tome se ogleda dosljednost našem prvom bazičnom principu – „Poštivanje pojedinca“. Treba izaći u susret najrazličitijim potrebama ljudi širom svijeta, jer je to jedini pravi način da se postigne njihova maksimalna satisfakcija.
Drugi važan princip naše filozofije su „Tri radosti“. Za nas je važno da svako ko dođe u kontakt sa našim proizvodom osjeti radost. To može biti radost kupovanja, radost prodaje ili radost proizvodnje.
Kupci naših proizvoda će osjetiti radost i potpuno zadovoljstvo što su kupili Hondin proizvod. To postižemo time što se stalno trudimo da im ponudimo što veću vrijednost po što pristupačnijoj cijeni. Oni koji prodaju Hondine proizvode, takođe osjećaju zadovoljstvo radeći taj posao jer znaju da rade dobru stvar za svoje okruženje prodajući izuzetno kvalitetan proizvod koji štiti okruženje i doprinosi boljitku svih. Oni koji ga proizvode sretni su što svoje najnaprednije ideje mogu da plasiraju kroz proizvod koji će zadovoljiti sva očekivanja kupaca.
Hondina filozofija
U Hondi, snovi su ono što nas vodi. Sve od proizvodnje našeg prvog bicikla na motorni pogon 1948 god., nastavili smo isporučivati inovativne proizvode koji pridonose mobilnosti osobe i društva. Poštujući ljude i ocijenjivajući njihove osobne razlike, došli smo do slobode kulture i izobrazbe koja potiče stvaralaštvo. Danas Honda razvija i proizvodi vlastite izvorne proizvode i tehnologije za različite nivoe tržišta, od malih korisnih strojeva do motocikala i sportskih automobila.
Od samog osnutka, Honda se trudila pružiti istinsko zadovoljstvo svim ljudima svijeta. Oduvijek se trudimo dostaviti proizvode i usluge da kupci dobiju ono što žele u svakom kutku svijeta. Da bismo znali za te ”lokalne” potrebe, mi ne stvaramo samo našu prodajnu mrežu: mi smo strukturirali operativnost naših raznolikih proizvoda na taj način taj da oni nisu samo proizvedeni nego su i razvijeni u regijama gdje će se zapravo i koristiti.
Rezultat je 110 proizvodnih pogona u 31 zemlji diljem cijelog svijeta, proizvodeći motocikle, automobile, i druge proizvode koji nas dovode u kontakt s nevjerovatnih 11 miliona kupaca svake godine.
U isto vrijeme, Honda je svjesna svoje socijalne odgovornosti te poput korporacijskog građanina nastavlja aktivno tražiti rješenja u ekologiji i sigurnosti.Svakodnevno radimo na tome da smanjimo na svaki mogući način naš utjecaj na globalni okoliš od razvoja i proizvodnje do prodaje krajnjem kupcu.
Ostvarenjem politike smanjenja CO2 i drugih štetnih emisija, poboljšavamo efikasnost s kojom trošimo energiju i prirodne resurse, smanjujemo emisiju štetnih plinova i povećavamo autonomiju naših proizvoda, i stvaramo “Zelene tvornice” za naše proizvodne linije, imamo aktivnu ulogu u pomaganju i razriješavanju ekološke problematike s kojem je suočen današnji svijet.
Također,kao proizvođači pokretnih proizvoda, vidimo našu odgovornost da stvorimo sigurnija vozila ne samo za njihove putnike nego i za pješake.
Ujedno smo se obvezali promovirati sigurnu vožnju i dati rješenja za probleme vezane za prometni sustav, sigurniju vožnju, te obogatiti praktični dio prometovanja
Sve otkada je kompanija osnovana, Honda Motor Co.Ltd. se trudi pružiti proizvode najviše kvalitetu u razumnim cijenama, prateći naš osnovni motiv: donošenje zadovoljstva ljudima diljem svijeta.
Dok se trudimo sresti se i zadovoljiti očekivanja klijenata širom svijeta, mi u Hondi prepoznajemo kritičnu važnost opskrbe proizvoda, tehnologija i usluga od kojih imaju korist oboje, osobe i društvo u područjima ekološkog očuvanja i prometne sigurnosti.
Neprekidno radimo na razvoju rješenja da ne sretne samo današnje potrebe, no očekuju zahtijevanja sutrašnjicu pored toga.
Mi vjerujemo da jedini način da osiguramo Hondinu budućnost u ovom novom stoljeću je svakodnevno suočavanje ključnih problema. Kao i uvijek, biti će to naš zadatak pružati ljudima proizvode i usluge stvorene prema potrebama društva i onoga što nas okružuje s punom pažnjom i ispunjene novom vrijedošću koju samo Honda može dati.
Gledajući u budućnost, naš cilj je postati kompanijom čije postojanje je vrijednovano od ljudi širom svijeta kroz stvaranje novih kreacija i vrijednosti za naše kupce, širenje globalnih poslovnih operacija i razvoj ekoloških rješenja koja će stvoriti bolje društvo za buduće generacije…