CBR 650R ABS
Sportista uglađenih manira
Za 24YM, je osvježen novi pogled na uglađene linije CBR650R, nudeći još oštriju sportsku liniju sa novim farovima, oklopom, sjedištem vozača, redizajniranim zadnjim dijelom i zadnjim svjetlom.
24YM je važna godina za CBR650R, i dok će ažurirani stil i funkcionalnost privući pažnju, ovaj motocikl – uz naked CB650R – ući će u istoriju kao prva Honda koja će biti opciono dostupna sa Honda E-Clutch tehnologijom.
Opciono Honda E-kvačilo eliminiše potrebu da vozač koristi ručicu kvačila za promjenu brzina na gore i na dolje. Honda E-Clutch uzima elemente tehnologije i performansi quickshifttera, ručnog kvačila i Hondine tehnologije prijenosa sa dvostrukim kvačilom kako bi stvorio jedinstvenu mješavinu ovih dokazanih pristupa koji otvaraju potpuno novu dimenziju vozačkog iskustva za vozače svih tipova i nivoa iskustva. Honda E-kvačilo je inherentno jednostavno jer nema potrebe da koristite ručicu kvačila za prebacivanje nagore ili naniže sa mjenjačem. Vozač jednostavno treba da pritisne papučicu mjenjača za izuzetno brzu i ujednačenu promjenu brzina, što donosi dodatno zadovoljstvo u sportskoj vožnji. Poluga kvačila takođe nije potrebna prilikom kretanja unazad ili zaustavljanja. Sistem se aktivira čim se motor uključi i nesmetano upravlja oba scenarija, eliminišući mogućnost zastoja motora tokom rada, pružajući dodatnu udobnost i bezbrižnost za gradsku vožnju, koja uključuje česta kretanja i zaustavljanja. Honda E-kvačilo takođe omogućava vozaču da odabere „osećaj aktiviranja“ kako bi podesio količinu sile koja je potrebna na pedalu za promenu brzina. Postoje tri postavke: HARD, MEDIUM i SOFT, od kojih se svako može posebno odabrati za prebacivanje u viši i niži stepen prenosa. Tehnologija također obavještava vozača da prebaci nižu brzinu putem simbola na instrument tabli ako otkrije da je motocikl u visokom stepenu pri određenoj brzini.
Performanse četverocilindričnog motora su nepromijenjene; 70 kW snage sa 63 Nm su zabavne brojke za igru, a klasični redni 4-cilindrični ‘pick-up’ i izlazna snaga pri velikom broju okretaja dugogodišnji su pratioci Honde. Za vlasnike A2 licence dostupna je opcija od 35 kW.
Oblik vozačevog sjedišta je promjenjen kako bi odgovarao položaju a, koja je još kompaktnija i skraćuje zadnji dio, što zajedno sa redizajniranim poklopcem sa novim dvostrukim LED svetlom nudi vozaču agresivniji osećaj vožnje. Visina sjedišta ostaje 810 mm. Ispod sjedišta se nalazi USB Type-C utičnica.
Novi TFT ekran od 5 inča sa vrhunskom tehnologijom optičkog povezivanja. Novost optičkog ljepljenja za poboljšanju vidljivost na jakom suncu. Zaptivanje razmaka između pokrovnog stakla i TFT ekrana pomoću smole, smanjuje se odsjaj i poboljšava propusnost pozadinskog osvetljenja. Omogućava 3 uzorka prikaza informacija: Bar, Circle in Simple.
Neto težina je 209 kg (sa E-kvačilom 211 kg). Showa 41mm odvojena funkcija velikog klipa (SFF-BP) USD vilica nudi visoku kvalitetu odgovora. Radijalno postavljene prednje čeljusti sa četiri klipa rade sa plutajućim diskovima od 310 mm i uparene su sa stražnjom čeljusti sa jednim klipom i diskom od 240 mm. ABS je dvokanalni sistem. Pomoćno/klizno kvačilo olakšava prebacivanje u viši stepen prenosa dok upravlja blokadom zadnjih točkova pri naglom kočenju i brzom prebacivanju u nižu brzinu. Honda Selectable Torque Control (HSTC) upravlja vučom na zadnjim točkovima; može se isključiti po želji. Felge od livenog aluminijuma imaju prednje i zadnje gume 120/70-ZR17 i 180/55-ZR17.
CBR650R dolazi sa nizom originalnih Honda dodataka, dostupnih pojedinačno ili u paketu: Racing Pack i Comfort Pack.
Napomene: Neke slike mogu prikazivati plaćenu dodatnu opremu. Mogućnost greške u unosu podataka. Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog distributera za tačne informacije.
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
CBR 650R ABS
CBR 650R ABS E-Clutch
Cijena do registracije
19.500,00 KM
20.200,00 KM
Akcijska cijena
–
Motor
Vrsta : Četverocilindrični, četverotaktni vodom hlađeni DOHC, 16 ventila
Zapremina : 649 cm3
Promjer x hod : 67 x 46 mm
Omjer kompresije : 11,6:1
Najveća snaga : 70kW / 12.000rpm
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 63Nm / 9.500rpm
Kapacitet ulja : 2,7L
Sistem napajanja gorivom
Napajanje gorivom : PGM-FI
Kapacitet spremnika goriva : 15,4 L
Potrošnja goriva : 4,9L/100km
Električni sistem
Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/8.6AH
Izlazna snaga generatora : 370W
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Manuelno: Uljno, višelamelno kvačilo
E-Clutch: uljno višelamelno
Mjenjač : 6 stupnjeva prijenosa brzine
Završni prijenos : #525 O-ring lanac
Šasija
Tip : Aluminijski kostur
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.120 x 750 x 1.145 mm
Međuosovinski razmak : 1.450 mm
Ugao glave upravljača : 25,5°
Trag točkova : 100mm
Visina sjedala : 810 mm
Visina od tla : 130 mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 209kg (e-Clutch 211kg)
Ovjes
Prednji ovjes : 41mm Showa USD Separate Function Fork 120mm stroke.
Stražnji ovjes : Mono amortizer sa podesivim predopterećenjem opruge te povratom, hod 128 mm
Felge i gume
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT5.5
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C
Dimenzija stražnje gume : 180/55 -ZR17M/C
Kočnice
ABS sistem : 2-kanalni ABS
Prednje kočnice : 310 x 4,5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa dvoklipnim klještima i sintetičkim disk ploćicama
Stražnje kočnice : 240 x 5,0mm hidraulični disk sa jednoklipnim klještima
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.