CBR 1000RR-R

Total Control, Sharper Than Ever

Honda sa svojim novim modelom, CBR1000RR Fireblade nastavlja održavati ugled svojim novim modelom Honda CBR1000RR-R Fireblade nastavit će održavati reputaciju legendarnog motocikla koji će u novoj verziji nuditi još više užitka u vožnji. Godine 1992. Honda je iznenadila motociklistički svijet svojim radikalnim CBR900RR Firebladeom, koji je nudio idealnu kombinaciju snage i male težine. Tokom godina model Fireblade ostao je vjeran ovom konceptu koji se izvrsno ponaša na trkaćoj stazi i na cesti.

Nova Honda CBR1000RR-R Fireblade stvorena je za brzu vožnju po trkaćoj stazi. I okvir i položaj za vožnju dizajnirani su za iznimno dinamičnu vožnju, dok novi Fireblade nudi nevjerojatnu učinkovitost i potpunu kontrolu. U razvoju agregata i šasije novog CBR1000RR-R Firebladea oslanjali su se na cestovnu homologiranu jurilicu RC213V-S, a po pitanju aerodinamike Honda se nastojala što više približiti MotoGP trkačem modelu RC213V. Novi CBR1000RR-R je geometrijski smanjen, što omogućuje još precizniju kontrolu pri vožnji velikom brzinom, te povećava stabilnost tokom ubrzavanja i kočenja.

CBR1000RR-R Fireblade SP je prvi motocikl na svijetu koji koristi novu treću generaciju Öhlins Smart Electronic Control (SE-C3.0) 43 mm NPX (SV) vilice i TTX36 (SV) zadnjeg amortizera koji sada koristi Spool Internal valving i trkaća kvaliteta ovjesa ss postavkama kojima upravlja Öhlinsovo Object Based Tuning Interface (OBTi). Novost je i digitalna vodilica prednaprezanja opruge preko ploče sa instrumentima. Prednjim diskovima upravljaju nove Brembo Stylema R čeljusti sa četiri klipa i Brembo kočnica/glavni cilindar, dok Cornering ABS sada uključuje RACE način rada koji omogućuje isključivanje zadnjeg ABS-a. Redizajnirani središnji dio oplate ima nova krila koja stvaraju potisnu silu kako bi se poboljšala stabilnost kočenja i dosljedno prianjanje prednjeg kraja, ali uz 10% manje napora u brzim skretanjima. Položaj za vožnju također je prilagođen za veću kontrolu, upravljač je viši, a oslonci niži.

Nova 4-cilindrična jedinica pruža istu učinkovitost sa unutarnjim izgaranjem kao motor RC213V-S, zajedno sa svojom tehnologijom niskog trenja. Promjer i hod klipa isti su kao kod RC213V racera. Motor novog CBR1000RR-R Fireblade opremljen je klipnjačama od titana i klipovima od kovanog aluminija. Izravan usis vazduha sa donje strane prednje maske u kombinaciji sa novim 4-2-1 ispušnim sistemom sa Akrapovič prigušivačem omogućuje nevjerojatnih 160 kW (217 KS) pri 14.500 o/min i 113 Nm okretnog momenta. Sisitem “Throttle by Wire” omogućuje vozaču da još brže reagira na dodavanje gasa prilikom izlaska iz zavoja.
Tri programa vožnje u načinu vožnje omogućuju vozaču da postavi pojedinačne parametre kao što su:
– Snaga motora (P-power), koja se može namjestiti u pet razina, razina 1 je najveća snaga motora
– Snaga kočenja motorom (EB-motorno kočenje), koja se može postaviti u tri razine – 1 je najveća snaga kočenja
– sistem kontrole podizanja prednjeg točka (W-wheelie control), koji se može podešavati u tri razine, a razina 1 je najslabija. Sistem se također može isključiti.

Novi ‘dijamantni’ okvir izrađen je od aluminija debljine 2 mm i omogućuje mnogo preciznije podešavanje, jer optimizira krutost okvira. Agregat je pričvršćen na okvir na 6 mjesta, što značajno poboljšava upravljivost motocikla. Međuosovinski razmak sada iznosi 1455 mm za veću stabilnost, a težište je također optimizirano za veću agilnost. Zadnja klackalica također je produžena za 30,5 mm, slično kao kod RC213V-S, koji je zadržao težinu svog kraćeg prethodnika. Fireblade se nalazi na novorazvijenom i potpuno podesivom Showa ovjesu: 43 mm BPF invertirane USD vilice sprijeda i BFRC amortizer nazad. Zadnja guma je sada šira, dimenzija 200/55 ZR17.
Lakše i jače radijalno stegnute kočione čeljusti Nissin sa 4 klipa rade sa većim kočionim diskovima promjera 330 mm, koji zahvaljujući svojoj debljini od 5 mm omogućuju toplinsku stabilnost čak i u utrkama. Kočione čeljusti na zadnjem točku su Brembo, kao na RC213V-S. ABS u zavojima omogućuje učinkovito i sigurno kočenje čak iu samom zavoju. Sprječava mogućnost blokiranja kotača čak i tijekom manevara paničnog kočenja. Sistem kontrole iadnjeg podizanja (RLC) omogućuje izuzetno snažno kočenje bez podizanja zadnjeg točka. Sisteme je moguće postaviti u dva programa vožnje – Sport koji je namijenjen cestovnoj vožnji i Track koji omogućuje veću sigurnost i preciznost pri kočenju pri velikim brzinama na trkaćoj stazi.
Novi model sada ima novu 6-osnu inercijalnu mjernu jedinicu (IMU) koja zamjenjuje prethodni 5-osni IMU. Ova nova jedinica sada može još tačnije prikupljati podatke potrebne za pravilno upravljanje motociklom tokom vožnje. Zbog toga su također dorađeni sistem motorne kočnice i upravljački sistem Wheelie za kontrolu podizanja prednjeg točka. Dodatno se može pohvaliti poboljšanim 9-sepenim sistemom protiv proklizavanja zadnjeg točka (HSTC), koji se također može isključiti. Potpuno nov je program za brzo pokretanje “START MODE” sa kojim vozač može postaviti ograničenje na 6.000, 7.000, 8.000 ili 9.000 okretaja u minuti. Sistem omogućuje pokretanje pri potpuno otvorenom leptiru za gas, omogućavajući vozaču da se potpuno posveti otpuštanju kvačila, čineći start mnogo sigurnijim. Fireblade je oduvijek bio cijenjen zbog elektronski podesivog progresivnoga amortizera upravljača (HESD), koji se sada može podešavati u tri stepena.

Za bolju kontrolu vožnje, novi CBR1000RR Fireblade dolazi sa većim 5-inčnim TFT displejom u boji, koji se također može pohvaliti poboljšanom rezolucijom. Pokazatelj promjene brzine je vodoravna linija od 5 bijelih LED dioda koje svijetle i treptaju kada okretaji premaše zadane vrijednosti. Displej uključuje brzinomjer, obrtomjer, odabrani stepen prenosa, temperaturu rashladne tekućine, prijeđenu udaljenost i dva odometra. Putno računalo desno prikazuje trenutnu i prosječnu potrošnju goriva, potrošnju goriva na ruti, prosječnu brzinu, trajanje vožnje, preostalu količinu goriva i raspon sa rezervom goriva. Na vrhu možete odabrati prikaz odabranih obrtaja za indikator prebacivanja stepena prenosa, nagib, napon akumulatora, kalendar ili ručno postavljeni tekst.
Osim toga, novi CBR1000RR-R Fireblade dolazi i sa beskontaktnim ključem Honde Smart Keyom, koji se više ne mora stavljati u bravu.
Hondin sistem Smart Key dodaje praktičnost, dok signal za zaustavljanje u nuždi (ESS) povećava vidljivost za sudionike u prometu iza.

Napomene: neke slike mogu prikazivati ​​plaćenu originalnu dodatnu opremu. Mogućnost pogrešaka pri unosu podataka. Za tačne informacije kontaktirajte svog ovlaštenog trgovca.

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CBR 1000RR ABS

Cijena do registracije

47.500,00 KM

Akcijska cijena

Vrsta : Četverocilindrični vodom hlađeni DOHC
Zapremina : 1000cm3
Promjer x hod : 81 x 48.5mm
Omjer kompresije : 13.6×1
Najveća snaga : 160kW/14.000min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 113Nm/12.000min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 4 litre

Napajanje gorivom : PGM-DSFI elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 16.1 litara

Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/2,3 Ah Li-ion
Izlazna snaga generatora : 420 W

Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac

Tip : Aluminijski kostur
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2100mm x 740mm x 1140mm
Međuosovinski razmak : 1450mm
Ugao glave upravljača : 23°56’
Trag točkova : 100,8mm
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 130mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 200kg sa ABS-om

Prednji ovjes : SHOWA BPF 43mm telescopic fork with preload, compression and rebound adjustment, 120mm stroke
Zadnji ovjes : SHOWA BFRC-Lite Pro-Link swingarm with 10-step preload, stepless compression and rebound damping adjustment, 143mm stroke.

Prednji točak : Aluminijski
Stražnji točak : Aluminijski
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT6
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17 M/C (W)
Dimenzija stražnje gume : 200/55 -ZR17 M/C (W)

ABS : Dvokanalni
Prednje kočnice : 330 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa četveroklipnim kočionim kliještima – Nissin
Stražnje kočnice : 220 x 5.0mm hidraulični disk sa dvoklipnim kočionim kliještima – Brembo

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

cbr-fireblade-logo

Video - CBR 1000RR-R SP