CB 650R Neo Sports Café
Minimalističko savršenstvo
Za 24YM, Hondin četverocilindrični naked dragulj razvija svoj Neo Sports Café stil sa oštrim stilskim izmjenama. Honda Neo-classics su moderni motocikli koji predstavljaju klasične stilove dizajna u kombinaciji sa modernim tehnologijama. Ključni koncept u dizajnu Neo Sports Caféa je mehanička umjetnost, koja naglašava ljepotu različitih mehaničkih elemenata kojima je Honda oduvijek pridavala veliku važnost.
Svjež izgled CB650R ostaje u stilu retro minimalizma. Nova prednja svjetla, kućište hladnjaka, sjedište vozača, zadnji kraj i zadnje svjetlo ubrizgavaju više dinamičke energije, dok dugačak rezervoar za gorivo naglašava čvrstinu pravih metalnih površina i održava snažnu prisutnost u odnosu na prekrasan redni četvoroklipni motor. Ugao upravljanja od 35° omogućava uska, spora skretanja i ravna polukružna skretanja. Nova bočna plastika ispod sjedala osigurava elegantniji izgled. Visina sjedišta ostaje 810 mm. Ispod sjedišta se nalazi USB Type-C utičnica.
CB650R će biti prva Honda, uz CBR650R supersport motocikl, koja će biti u ponudi sa opcijom Honda E-Clutch tehnologije, koja eliminiše potrebu da vozač koristi ručicu kvačila za prebacivanje mjenjača na gore ili dolje. Honda E-Clutch preuzima elemente tehnologije i performansi brzih mjenjača (QS), ručnog kvačila i Hondine tehnologije prijenosa sa dvostrukim kvačilom kako bi stvorio jedinstven spoj ovih dokazanih pristupa koji otvaraju potpuno novi aspekt motociklističkog iskustva za vozače sve vrste i nivo iskustva. Honda E-kvačilo je inherentno jednostavno jer nema potrebe da koristite ručicu kvačila za prebacivanje nagore ili naniže mjenjač. Vozač jednostavno treba da pritisne papučicu mjenjača za izuzetno brzu i ujednačenu promjenu brzina, što donosi dodatno zadovoljstvo u sportskoj vožnji. Poluga kvačila takođe nije potrebna prilikom kretanja unazad ili zaustavljanja. Sistem se aktivira čim se motor uključi i nesmetano upravlja oba scenarija, eliminišući mogućnost zastoja motora tokom rada, pružajući dodatnu udobnost i bezbrižnost za gradsku vožnju, koja uključuje česta kretanja i zaustavljanja. Honda E-kvačilo takođe omogućava vozaču da odabere „osećaj aktiviranja“ kako bi podesio količinu sile koja je potrebna na pedalu za promenu brzina. Postoje tri postavke: HARD, MEDIUM i SOFT. Tehnologija također obavještava vozača da prebaci nižu brzinu putem simbola na instrument tabli ako otkrije da je motocikl u visokom stepenu pri određenoj brzini. Doplata za model sa E-kvačilom je 900 KM.
Potpuno novi TFT displej od 5 inča sa superiornom tehnologijom optičkog ljepljenja za poboljšanje vidljivosti na jakom suncu. Zaptivanje razmaka između pokrovnog stakla i TFT ekrana pomoću smole, smanjuje se odsjaj i poboljšava propusnost pozadinskog osvetljenja. Njime se upravlja pomoću novog, 4-smjernog lijevog prekidača koji je jednostavan za korištenje sa pozadinskim osvjetljenjem i nudi 3 uzorka prikaza informacija: Bar, Circle in Simple.
Performanse su nepromijenjene: maksimalna snaga od 70 kW sa 63 Nm je zabavan broj za Naked motocikl, klasični redni 4-cilindrični ‘pick-up’ i konačna snaga pri visokim okretajima stari su poznanici. Za vlasnike A2 licence dostupna je opcija od 35 kW. Moderni 4-cilindrični motor sa Euro5 specifikacijom voli okretanje i daje više snage i obrtnog momenta. Veoma kompaktan i lagan motocikl karakterizira vrhunska vozna dinamika. Upravljač je širok i omogućava potpunu kontrolu nad već laganim i voznim motociklom. Dobro osmišljena ergonomija postavlja vozača u prirodan položaj sjedenja i bliže težištu motocikla. Pored užitaka krivudavih puteva, nudi i lak svakodnevni prevoz u urbanim centrima.
Specifikacija šasije uključuje viljuške Showa SFF-BP USD, dvostruke prednje radijalne čeljusti sa četiri klipa, 2-kanalni ABS kočioni sistem za povećanu sigurnost kočenja u svim uvjetima i HSTC sistem protiv proklizavanja zadnjeg točka za sigurno ubrzanje i može se isključiti po želji. Kombinacija guma je 120/70-ZR17 i 180/55-ZR17. Neto težina je 205 kg (207 kg sa E-kvačilom).
Za CB650R postoji niz originalnih dodataka, dostupnih pojedinačno ili kao paket: Style Pack, Sport Pack i Comfort Pack.
Napomene: Neke slike mogu prikazivati plaćenu dodatnu opremu. Mogućnost greške u unosu podataka. Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog distributera za tačne informacije.
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
CB 650R Neo Sports Café
CB 650R Neo Sports E-Clutch
Cijena do registracije
18.200,00 KM
19.100,00 KM
Akcijska cijena
–
Motor
Vrsta : Četverocilindrični, četverotaktni vodom hlađeni DOHC, 16 ventila
Zapremina: 649 cm3
Promjer x hod : 67 x 46 mm
Omjer kompresije : 11,6:1
Najveća snaga : 70kW / 12.000rpm
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 63Nm / 9.500rpm
Kapacitet ulja : 2,7L
Sistem napajanja gorivom
Napajanje gorivom : PGM-FI
Kapacitet spremnika goriva : 15,4L
Potrošnja goriva : 20,4km/1L
Električni sistem
Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/8.6AH
Izlazna snaga generatora : 370W
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Manuelno: Uljno, višelamelno kvačilo
E-Clutch: uljno višelamelno
Mjenjač : 6 stupnjeva prijenosa brzine
Završni prijenos : #525 O-ring lanac
Šasija
Tip : Aluminijski kostur
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.120 x 780 x 1.075 mm
Međuosovinski razmak : 1.450 mm
Ugao glave upravljača : 25,5°
Trag točkova : 101mm
Visina sjedala : 810 mm
Visina od tla : 150 mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 205kg (E-Clutch 207kg)
Ovjes
Prednji ovjes : Showa 41mm Separate Function Fork (SFF-BP) USD
Stražnji ovjes : Mono amortizer sa podesivim predopterećenjem opruge te povratom, hod 128 mm
Felge i gume
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT5.5
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C
Dimenzija stražnje gume : 180/55 -ZR17M/C
Kočnice
ABS sistem : 2-kanalni ABS
Prednje kočnice : 310 x 4,5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa dvoklipnim klještima i sintetičkim disk ploćicama
Stražnje kočnice : 240 x 5,0mm hidraulični disk sa jednoklipnim klještima
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.