Hondin popularni CB1000R se vraća sa svojim upečatljivim minimalističkim
dizajnom. Kao moderna interpretacija vrhunskog performansa stilskog café
racer-a. Njegov 4-cilindrični motor dobio je dodatnih 15kW, Throttle By Wire,
različiti modovi vožnje. Riding modovi, koji pružaju najbolju kombinaciju
snage, kočenja motorom i Honda Selectable Torque Control. Potpuno novi je
vrhunski okvir u kombinaciji sa Showa ovjesom i radijalnim prednjim kočnicama.
Uprkos svojoj bogatijoj opremi, 12kg je lakši od svog prethodnika.
Novi CB1000R se izdvaja od gomile sa svojim dizajnom. Ne radi se samo o moćnom
naked motociklu. Osim vrhunski supersport performansi, nudi i čisto estetsko
zadovoljstvo svojim retro minimalističkim dizajnom. Honda inženjeri su dodali
snažnu karizmu i ličnost koja najbolje opisuje 'Neo Sports Cafe'.
U proizvodnji inženjeri su Izbjegavali upotrebu plastike, tu je samo 6
eksternih elemenata od ovog materijala. Dakle, odmah dolazi do izražaja
prestižno obrađeni metalni dijelovi, u skladu sa cafe racer tradicijom. Sva
svetla su u LED tehnologiji. Elegantan i sofisticiran far daje motocikla
posebnu notu. Upravljač je širi i veći od prethodnog modela, također povećala
visina sjedišta na 830mm. Inače, široki rezervoar je namerno uzak u prijedjelu
koljena.
CB1000R je savršeno sposoban da odgovara supersport motociklu na tehnički
zahtjevnom putu. Istovremeno, vlasnik je ponosan, jer motocikl objedinjuje
estetiku, osjećaj u vožnji, sposobnost i najnovije tehnologije.
Dorađen je i poboljšan agregat koji dijeli sa Fireblade-om. Dorađeni 4-cilindraš je sa 16% više snage. 107 kW / 10.500obr
i 104Nm / 8.000obr. Moment je povećan za 5% u srednjem režimu rada, gdje je
najpotrebnije da zadovoljicestovnu vožnju. Prenosi su za 4% kraći, što dodatno
poboljšava ubrzanje i odziv na gas. U prve 3 brzine ubrzava još bolje od
CBR1000RA. Istovremeno, novi agregat je još ekonomičniji. Omjer kompresije je
veći, odnosno 11,6 1, klipovi su kovani kao kod supersport modela Fireblade SP.
Slippery kvačilo pomaže grubo prebacivanje brzina na niže i održava motocikl
mirnim. Novi izduvni sistem je 4,5kg lakši i proizvodi dublji i grublji zvuk sa
porastom brzine.
Sistem Throttle By Wire (TBW) daje 3 podešavajuća načina vožnje plus USER
podešavanje - podešavanje snage (P), kočenje motorom (EB) i (HSTC) Honda
Selectable Torque Control za zadnji točak.
Izbor se vrši pomoću dugmadi na ljevoj ručki. HSTC se može isključiti.
RAIN mod - mala snaga, srednje
kočenje motorom i osjetljiv HSTC sistem. Snaga je uglavnom ograničena u prva
tri stepena prenosa.
STANDARD mod - srednja snaga, srednje
kočenje motorom i srednje osetljivi HSTC. Snaga je ograničena, posebno u prva
dva stepena, onda je to samo nešto manja nego u SPORT modu. Za parcijalno otvaranje
gasa, obrtni moment je donekle ograničen.
Omogućava manja proklizanja zadnjeg točka i podizanje prednjeg točka.
SPORT režim - velika snaga, slabije
kočenje motorom, manje osjetljiv HSTC. Nudi potpunu snagu i obrtni momenat.
USER mod - za lična podešavanja
parametara snage, kočenja motora i HSTC.
Iako je kompaktna veličina motora, nudi više prostora za vozača. USD Prednji
ovjes Showa sa posebnom funkcijom Fr Big Piston Fork (SFF-BP) i Showa monoshock
zadnji amortizer savršeno obavljaju svoj zadatak i potpuno su podesivi.
Radijalne prednje kočnice sa ABSom funkcionišu savršeno. Snaga se prebacuje na
put kroz ogromnu zadnju gumu od 190mm. Zadnja jednostruka viljuška je praznik
za oči.