CBR 1000RR-R SP ABS

CBR1000RR-R Fireblade SP – Next Stage Total Control

Honda CBR1000RR-R SP Fireblade napravljena je za brzu vožnju po trkaćoj stazi. I okvir i položaj vozača dizajnirani su za iznimno dinamičnu vožnju, dok novi Fireblade SP nudi nevjerojatnu učinkovitost i potpunu kontrolu. U razvoju agregata i šasije oslanjali su se na cestovnu homologiranu jurilicu RC213V-S, a po pitanju aerodinamike Honda se nastojala što više približiti samom trkačem modelu RC213V MotoGP. Novi Frieblade omogućuje još precizniju kontrolu pri vožnji velikom brzinom i povećava stabilnost tokom ubrzavanja i kočenja.

Fireblade redni četverocilindrični motor sa polu-bregastim zupčanicima za 24YM pruža maksimalnu snagu od 160kW pri 14.000 o/min i najveći okretni moment od 113Nm pri 12.000 o/min. I dok su naslovne brojke poznate, isporuka kroz raspon okretaja potpuno je preinačena – uz veliki doprinos razvojnog programa HRC MotoGP – kako bi se stvorilo ubrzanje u zavojima upotpunjeno ogromnom snagom na dnu.

Kako bi podigla motor na sljedeću razinu kontrole, Honda je prvi put uvela sistem Throttle by Wire sa dva motora, koji povećava djelomičnu kontrolu gasa i omogućuje poboljšano kočenje motorom ako je potrebno. Omjer kompresije je povećan, usisni otvori su prilagođeni i vrijeme ventila je promijenjeno u kombinaciji sa novim oprugama ventila, lakšom radilicom i optimiziranim lakšim šipkama od titana. Svi prijenosni omjeri su skraćeni kako bi se povećala pogonska snaga na zadnji točak.

CBR1000RR-R Fireblade SP je prvi serijski motocikl na svijetu koji ima treću generaciju 43 mm Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) vilica. Sa unutrašnjom strukturom navojnog ventila poboljšavaju kvalitetu vožnje i stabilnost u zavojima. Osjećaj prianjanja prednjih guma također je poboljšan. Zadnji amortizer je Ohlins TTX36 S-EC 3.0. Ažurirani OBTi (Öhlins Object Based Tuning sučelje) sada nudi sofisticirano podešavanje prednjeg i zadnjeg ovjesa. Oba se mogu postaviti neovisno o zadanim postavkama. Postavke su moguće u tri načina rada koji se mogu memorisati, dajući vozaču više konfiguracija za vožnju po trkaćoj stazi. Oni se mogu odabrati tijekom vožnje. Nova značajka je vodilica za prednaprezanje prednje/zadnje opruge kojoj se pristupa putem mjerača koji preporučuje ispravnu postavku na temelju težine vozača.

Prednjim diskovima upravljaju nove čeljusti Brembo Stylema R sa 4 klipa i Brembo ručica/glavni cilindar kočnice, dok Cornering ABS sada uključuje RACE način rada koji omogućuje isključivanje zadnjeg ABS-a. CBR1000RR-R SP već je standardno opremljen 3-brzinskim originalnim sistemom za prebacivanje u viši i niži stepen prijenosa bez kvačila Quickshifter & Downshift Assist.

Ispušne cijevi 4-2-1 su ovalne i napajaju Akrapovič titanijski prigušivač koji je sada malo većeg volumena, ali 5 dB tiši tijekom rada.

Potpuno prilagodljiv TFT displej od 5 inča nudi intuitivnu kontrolu sa četverosmjernim prekidačem na lijevoj ručki upravljača. Crvena linija sada klizi prema gore u rasponu broja okretaja samo kada je motor na radnoj temperaturi.

Inercijalna mjerna jedinica sa šest osi (IMU) pruža preciznu 3D procjenu dinamike vožnje i daje ulazne podatke za kontrolu svih elektroničkih sistema. Njime također upravlja Honda Electronic Steering Damper (HESD) sa 3 brzine.

Tri zadana načina vožnje pokrivaju širok raspon uvjeta sa opcijama za potpunu prilagodbu snage, kočenja motorom, kontrole točka i HSTC-a. Sve postavke su promijenjene kako bi odgovarale novom karakteru izlazne snage.

Paket elektronike također uključuje podesivi način pokretanja za startove utrka, koji, ovisno o postavkama, ograničava broj okretaja motora čak i kada je gas širom otvoren.

Kao i prije, aluminijski dijamantni okvir koristi stražnji dio motora kao gornji nosač amortizera, dok se njihajuća ruka temelji na dizajnu RC213V-S. Ravnoteža krutosti pažljivo je optimizirana – i učinjena fleksibilnijom – kako bi se iskoristile performanse motora u smislu osjećaja razine prianjanja sprijeda i straga i preciznosti upravljanja.

Redizajnirani središnji dio oplate uključuje novi oblik krila za bolje prianjanje i agilnost pri velikim brzinama i poboljšanu stabilnost pri kočenju. Donja maska sada se proteže blizu zadnje gume i ima aerodinamični korak za bolji osjećaj prianjanja bazad. Vozačev položaj u vožnji također je prilagođen boljoj kontroli, upravljač je viši, a oslonci niži.

Hondin sistem Smart Key dodaje praktičnost, dok signal za zaustavljanje u nuždi (ESS) povećava vidljivost za sudionike u prometu iza.

Napomene: neke slike mogu prikazivati ​​plaćenu originalnu dodatnu opremu. Mogućnost pogrešaka pri unosu podataka. Za tačne informacije kontaktirajte svog ovlaštenog trgovca.

Cijene

Cijene su iskazane sa PDV-om

Honda model

CBR 1000RR-R SP ABS

Cijena do registracije

55.000,00 KM

Akcijska cijena

Vrsta : Četverocilindrični vodom hlađeni DOHC
Zapremina : 999cm3
Promjer x hod : 81 x 48.5mm
Omjer kompresije : 13.6 x 1
Najveća snaga : 160kW/14.000min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 113Nm/12.000min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 4 litre

Napajanje gorivom : PGM-DSFI elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 16.1 litara

Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/2,3Ah Li-ion
Izlazna snaga generatora : 0,42 kW

Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac

Tip : Aluminijski kostur
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2105mm x 750mm x 1140mm
Međuosovinski razmak : 1455mm
Ugao glave upravljača : 24°7
Trag točkova : 102mm
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 115mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 201kg

Prednji ovjes : Öhlins 43mm S-EC3.0 (Spool Valve) NPX USD forks, with preload, compression and rebound adjustments, 125mm stroke.
Zadnji ovjes :Öhlins TTX36 S-EC3.0 (Spool Valve) Pro-Link swingarm with preload, compression and rebound damping, 143mm stroke.

Prednji točak : Aluminijski
Stražnji točak : Aluminijski
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT6
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C (W)
Dimenzija stražnje gume : 200/55 -ZR17M/C (W)

ABS : Dvokanalni
Prednje kočnice : 330 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa Brembo Stylema R četveroklipnim  kočionim kliještima
Zadnje kočnice : 220 x 5.0mm hidraulični disk sa dvoklipnim Brembo kočionim kliještima

***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave. 

Raspoložive boje modela

Foto galerija

cbr-fireblade-logo

Video