CBR 1000RR-R SP ABS
CBR1000RR-R Fireblade SP – Next Stage Total Control
Honda sa svojim novim modelom, CBR1000RR Fireblade nastavlja održavati ugled legendarnog motocikla sa svojom novom verzijom će pružiti još više užitka u vožnji. 1992. Honda je iznenadila motoristički svijet svojim radikalnim CBR900RR Fireblade-om, koji je ponudio savršenu kombinaciju snage i male mase. Tijekom godina, Fireblade je ostao vjeran ovom konceptu, koji se dobro snalazi na trkačkoj stazi i na cesti.
Sa 2020. godinom rođena je nova Honda CBR1000RR-R Fireblade koja je napravljena za utrke. I okvir i položaj vozača dizajnirani su za izuzetno dinamičnu vožnju, dok novi Fireblade nudi nevjerovatnu učinkovitost i potpunu kontrolu. Prilikom razvoja motora i šasije novog CBR1000RR-R Fireblade oslanjali su se na trkački model sa cestovnom homologacijom RC213V-S, a u aerodinamičnosti Honda se potrudila što više približiti samom RC213V MotoGP modelu. Novi CBR1000RR-R geometrijski je prilagođen, pružajući još precizniju kontrolu vožnji pri velikim brzinama, te povećavajući stabilnost pri ubrzanju i kočenju.
Za razliku od osnovne verzije, CBR1000RR-R SP koristi Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) ovjes druge generacije i sučelje OBTi (Öhlins Object Based Tuning interface), koje sada omogućuje još preciznije podešavanje prednjeg i zadnjeg ovjesa.
Prednje viljuške su zamijenjene novijim 43mm Öhlins NPX. Öhlins NPX koristi viljušku pod pritiskom, koja omogućuje bolje amortizovanje i apsorpciju udaraca pri visokim brzinama. Poboljšano je i prianjanje prednje gume. Stražnji amortizer je Ohlins TTX36 Smart EC. Duža stražnja viljuška značajno je pridonijela boljoj geometriji motocikla.
Obnovljeni OBTi (Öhlins Object Based Tuning interface) sada nudi napredno podešavanje prednjeg i zadnjeg ovjesa. Oba se sada mogu podešavati neovisno od zadanih postavki. Mogu se memorisati tri postavke koje vozaču omogućuju više konfiguracija za vožnju na trkalištu. Postavke se mogu mjenjati u toku vožnje.
Prednji kočioni diskovi su promjera 330 mm, a zaustavljaju ih čeljusti s 4 klipa tvrtke Brembo Stylema. Kočione čeljusti na zadnjem točku takođe je marke Brembo. Sistem Cornering ABS prilagođen je za vožnju na trkalištu. CBR1000RR-R SP već dolazi standardno sa 3-stepenim originalnim sistemom prebacivanja brzina gore i dolje bez upotrebe kvačila Quickshifter & Downshift Assist.
Novi 4-cilindrični motor nudi učinkovitost unutarnjeg sagorijevanja kao i motor RC213V-S, zajedno sa njegovom tehnologijom niskog trenja. Provrt i hod klipa isti su kao i kod RC213V. Motor nove CBR1000RR-R Fireblade opremljena je klipnjačama od titana i kovanim aluminijskim klipovima. Izravni usis zraka s donje strane prednje maske, u kombinaciji sa novim ispušnim sistemom 4-2-1 sa Akrapović ispuhom nudi nevjerojatnih 160 kW (217 KS) pri 14.500 o / min i 113 Nm okretnog momenta. Sitem gasa “Throttle by Wire” omogućuje vozaču da još brže reagira na dodavanje gasa prilikom izlaza iz zavoja.
Tri programa načina vožnje omogućuju vozaču da postavi pojedinačne parametre, poput:
- Snaga motora (P-power) koja se može podesiti u pet stepeni, razina 1 je najveća snaga motora
- Snaga kočenja motorom 3-stepeni (EB-engine braking)- 1 je najveća snaga kočenja
- Sistem protiv podizanja prednjeg točka (W-wheelie control), podesivo u tri stepena, pri čemu je nivo 1 najslabija. Sistem se također može ugasiti.
Novi ‘dijamantni’ okvir je napravljen od 2 mm aluminija i omogućuje puno preciznije podešavanje jer optimizira krutost okvira. Motor je učvršćen na okvir u 6 tačaka, što značajno poboljšava upravljanje motociklom. Međuosovinski razmak je sada 1.455 mm za veću stabilnost, kao i za optimiziranje težišta za veću okretnost. Zadnja viljuška je također produžena za 30,5 mm po uzoru na RC213V-S, koja je zadržala težinu svog kraćeg prethodnika. Fireblade stoji na novorazvijenom i potpuno podesivom Showa ovjesu: prednje 43-milimetanske BPF obrnute USD vilice i zadnji BFRC amortizer. Stražnja guma je sada šira, iznosi 200/55 ZR17.
Cornering ABS omogućuje i učinkovito i sigurno kočenje u samom nagibu. Sprječava blokiranje kotača čak i kod paničnih manevara kočenja. Sistem za Rear Lift Control (RLC) omogućuje izuzetnu snagu kočenja bez podizanja zadnjeg točka. Sistem je podešeni u dva programa vožnje – Sport for Road i Track za veću sigurnost i preciznost kočenja pri velikoj brzini na trkalištu.
Novi model sada ima novi 6-osni IMU (Inertial Measuremnet Unit), koji zamjenjuje prethodni 5-osni IMU. Ova nova jedinica sada može preciznije prikupljati podatke potrebne za pravilno upravljanje motociklom tijekom vožnje. Zbog toga su dovršeni sistemi Engine Brake i Wheelie control sistem protiv podizanja prednjeg točka. Uz to, odlikuje se poboljšanim sistemom protiv proklizavanja zadnjeg točka (HSTC) u 9 nivoa koji se također može isključiti. Program za brzo pokretanje “START MODE” potpuno je nov, omogućujući vozaču da postavi ograničenje na 6.000, 7.000, 8.000 ili 9.000 o/min. Sistem omogućuje pokretanje pri potpuno otvorenom leptiru za gas, omogućavajući vozaču da se potpuno posveti otpuštanju kvačila, čineći start mnogo sigurnijim. Fireblade je oduvijek bio cijenjen zbog elektronski podesivog progresivnoga amortizera upravljača (HESD), koji se sada može podešavati u tri stepena.
Za bolju kontrolu vožnje, novi CBR1000RR Fireblade dolazi sa većim 5-inčnim TFT zaslonom u boji, koji se također može pohvaliti poboljšanom rezolucijom. Pokazatelj promjene brzine je vodoravna linija od 5 bijelih LED dioda koje svijetle i treptaju kada okretaji premaše zadane vrijednosti. Zaslon uključuje brzinomjer, obrtomjer, odabrani stepen prenosa, temperaturu rashladne tekućine, prijeđenu udaljenost i dva odometra. Putno računalo desno prikazuje trenutnu i prosječnu potrošnju goriva, potrošnju goriva na ruti, prosječnu brzinu, trajanje vožnje, preostalu količinu goriva i raspon sa rezervom goriva. Na vrhu možete odabrati prikaz odabranih obrtaja za indikator prebacivanja stepena prenosa, nagib, napon akumulatora, kalendar ili ručno postavljeni tekst.
Osim toga, novi CBR1000RR-R Fireblade dolazi i sa beskontaktnim ključem Honde Smart Keyom, koji se više ne mora stavljati u bravu radi udobnosti vozača.
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
CBR 1000RR-R SP ABS
CBR 1000RR-R SP Limited
Cijena do registracije
55.000,00 KM
56.000,00 KM
Akcijska cijena
–
–
Motor
Vrsta : Četverocilindrični vodom hlađeni DOHC
Zapremina : 999cm3
Promjer x hod : 81 x 48.5mm
Omjer kompresije : 13.0 x 1
Najveća snaga : 160kW/14.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 113Nm/12.500min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 4 litre
Sistem napajanja gorivom
Napajanje gorivom : PGM-DSFI elektronsko ubrizgavanje
Kapacitet spremnika goriva : 16.1 litara
Električni sistem
Pokretanje : Elektropokretač
Kapacitet baterije : 12V/4,5 AH
Izlazna snaga generatora : 0,42 kW
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzinski
Završni prijenos : Lanac
Šasija
Tip : Aluminijski kostur
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2100mm x 745mm x 1140mm
Međuosovinski razmak : 1455mm
Ugao glave upravljača : 24°
Trag točkova : 102mm
Visina sjedala : 830mm
Visina od tla : 115mm
Težina sa punim spremnikom goriva : 201kg
Ovjes
Prednji ovjes : Öhlins NPX teleskopska vilica, prečnik 43mm i NPX Smart-EC (OHLINS) sa podešavanjem predopterećenja, kompresije i povrata opruge, hod 125mm
Stražnji ovjes : PRO-LINK vilica sa plinskim Öhlins TTX36 Smart-EC amortizer sa podešavanjem predopterečenja, kompresije i povratom opruge, hod 143mm
Felge i gume
Prednji točak : Aluminijski
Stražnji točak : Aluminijski
Prednja felga : 17M/C x MT3.5
Stražnja felga : 17M/C x MT6
Dimenzija prednje gume : 120/70 -ZR17M/C (W)
Dimenzija stražnje gume : 200/55 -ZR17M/C (W)
Kočnice
ABS : Dvokanalni
Prednje kočnice : 330 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa četveroklipnim Brembo Monoblock kočionim kliještima
Stražnje kočnice : 220 x 5.0mm hidraulični disk sa dvoklipnim kočionim kliještima
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.