NT 1100 ABS / DCT
The New Touring Era
NAJPRODAVANIJI TOURING MOTOCIKL U EVROPI OSVJEŽEN JE ZA 2025
Novi NT1100 spreman je za jednostavno i udobno putovanje u dvoje. Udoban, snažan i savršeno opremljen sport touring motocikl novog doba kojeg odlikuje:
– vrhunska ergonomija i zaštita od vjetra,
– 2-cilindrični motor koji nudi obilje snage i okretnog momenta pri svim okretajima, maksimalne snage od 75 kW (102 KS) pri 7500 o/min i 112 Nm pri 5500 o/min
– veliki rezervoar goriva od 20,4l koji omogućuje autonomiju od 400km
NT1100 je prošao kroz neke dorade dizajna za YM25, dajući mu oštriji oblik i bolju aerodinamiku. Ima dvostruka prednja svjetla sa novim LED dnevnim svjetlima i integrisanim pokazivačima smjera, poboljšavajući vidljivost i dajući motociklu sofisticirani izgled.
Snaga motora povećana je na 1084 cc paralelni dvocilindrični motor sa poboljšanjima. Nova dorada motora povećava okretni moment u niskom i srednjem rasponu za 7%, dok snaga ostaje nepromijenjena. Motor je vrlo učinkovit, omogućuje domet od 400 km sa rezervoarom od 20 litara.
Udobnost i praktičnost još su bolji sa YM25. Redizajnirani gornji i donji deflektori vazduha pružaju bolju zaštitu od vremenskih uvjeta, dok duži prednji blatobran dodatno pomaže zaštiti. Podesivim vizirom sada vozač može podešavati jednom rukom, dok redizajnirano i veće sjedalo nudi više udobnosti za duge vožnje. Redizajnirani bočni koferi sada su veći i u svaki se može stati kaciga.
Elektronskim pomagalima vozaču je sada lakše upravljati, jer motor koristi mjernu jedinicu sa šest osi (IMU) za precizniju kontrolu sistema kao što su kontrola momenta, kontrola podizanja predneg točka, cornering ABS i kontrola podizanja zadnjeg točka. Motocikl ima tri unaprijed postavljena načina vožnje: ‘Urban’ (gradska vožnja), ‘Rain’ (kiša) i ‘Tour’ (putovanje), a moguće je i potpuno prilagoditi vlastiti način vožnje u ‘User’ modu.
Za još bolju udobnost na cesti dostupna je nova opcija Showa ovjesa sa elektronskim podešavanjem vožnje (Showa-EERA™). Ovaj napredni sistem omogućuje podešavanje ovjesa u hodu na temelju uvjeta na cesti, a također omogućuje podešavanje zadnjeg ovjesa tijekom vožnje.
Posljednje poboljšanje za veću udobnost je revidirani šesterostepeni mjenjač sa dvostrukim kvačilom (DCT), koji sada omogućuje uglađeniju vožnju pri malim brzinama i intuitivnije skretanje.
Motocikl je također bogat opremom, uključujući 6,5-inčni displej u boji osjetljiv na dodir koji omogućuje prilagodbu displeja i povezivanje sa Apple CarPlay® i Android Auto®. Također ima bočne kofer, tempomat, grijane ručke, USB i ACC punjač, automatske pokazivače smjera i centralni oslonac.
Elektronski ovjes je moguć samo u kombinaciji sa DCT mjenjačem uz doplatu.
Napomene: neke slike mogu prikazivati plaćenu originalnu dodatnu opremu. Mogućnost pogrešaka pri unosu podataka. Za točne informacije obratite se svom ovlaštenom trgovcu.
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
NT 1100 ABS
NT 1100 ABS DCT
NT 1100 ABS DCT + ES
Cijena do registracije
31.500,00 KM
33.500,00 KM
35.500,00 KM
Akcijska cijena
–
–
Motor
Vrsta : Dvocilindrični Parallel Twin 4T 8-ventilski
Zapremina : 1.084 cm3
Promjer x hod : 92 x 81,5mm
Omjer kompresije : 10,5: 1
7Najveća snaga : 75 kW / 7.500rpm
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 112 Nm / 5.500rpm
Kapacitet ulja : 4.8L MT / 5,2L DCT
Sistem napajanja gorivom
Napajanje gorivom : PGM-FI elektronsko ubrizgavanje goriva
Kapacitet spremnika goriva : 20,4 litar
Potrošnja goriva : 5,0L / 100km
Električni sistem
Kapacitet baterije : 12V / 6,0 Ah Lithium-Ion
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Mjenjač : 6-brzina MT / 6-brzina DCT
Završni prijenos : lanac
Šasija
Tip : Polu dvostruke grede
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.240 x 860 x 1.340mm
Međuosovinski razmak : 1,535mm
Ugao glave upravljača : 26,5°
Trag točkova : 108mm
Visina sjedala : 820mm
Visina od tla : 175mm
Težina sa praznim spremnikom goriva : 238kg MT / 248kg DCT / 249 DCT + ES (dodatna težina 12kg sa koferima za sve verzije)
Ovjes
Prednji ovjes : Showa 43mm SFF-BP type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster, 150mm stroke.
Elektronski ovjes: SHOWA Telescopic inverted fork with an inner tube diameter of 43 mm, and an Electric controlled unit (SHOWA EERA) with compression and rebound dumping adjustments, 150 mm stroke
Stražnji ovjes : Monoblock aluminium swing arm with Pro-Link with SHOWA gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster, 150mm axle travel.
Elektronski ovjes: Monoblock aluminium swing arm with Pro-Link with SHOWA gas charged damper, hydraulic remote control preload adjuster and electronic control unit (SHOWA EERA) with compression and rebound damping adjustments 150 mm rear wheel travel
Felge i gume
Prednja felga : Višekrake aluminijske
Stražnja felga : Višekrake aluminijske
Dimenzija prednje gume : 120/70-R17
Dimenzija stražnje gume : 180/55-R17
Kočnice
2-kanalni IMU cornering ABS
Prednje kočnice : Radijala ćetveroklipna klješta, 310mm plutajući dvostruki disk
Stražnje kočnice : 265mm disk, jednoklipna klješta
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.