GL 1800 Gold Wing Tour
Potpuno obnovljena
Honda je dodatno poboljšala svoj top model Gold Wing Tour, koji je sada kompatibilan sa Apple CarPlay™ za iPhone i Android Auto™ za druge pametne telefone. Audio sistem visokih performansi još je bolji, a suvozač na desnoj strani ima i prekidač za upravljanje sistemom. Srednji kofer je povećan na 61L i također mogu se smjestiti 2 velike integralne kacige. Novo sjedišto izrađeno je od boljeg materijala, još bolja je udobnost sjedišta i opuštenije držanje suvozača. Standardno su dodana LED svjetla za maglu.
Honda Gold Wing je sinonim za ultimativno putovanje od 1975. godine. Kombinira udobnost, prestiž i neviđenu kvalitetu. Novi GL1800 Gold Wing Tour zadržava sve to i ostaje prestižni dugolinijski motocikl za dvoje. Bogata standardna oprema ne ostavlja nikakve sumnje. Nakon precizne izrade i upotrijebljenih materijala, odmah se uočava da se radi o Hondinoj perjanici. Inženjeri su posvetili ogromnu pažnju udobnosti, usmjeravanju topline i protoka zraka. Manji otpor zraka također pomaže u smanjenju potrošnje goriva. Sjedala su odvojena tako da vozač može nesmetano uživati u vožnji, a suvozač uživa u naslonjaču. Udobno vozačko sjedalo olakšava dohvat tla nogama.
Nakon velikog remonta u sezoni 2018., Honda Gold Wing Tour je kompaktnija i lakša. Oblik je atletski i sugerira više dinamike. Ažurirana legendarni 6-cilindarski bokser agregat dobiva više snage zahvaljujući tehnologiji sa 4 ventila i najsavremenijoj elektronici sa Throttle By Wire (TBW) sistem, koji nudi 4 načina vožnje, Honda Selectable Torque Control sistem protiv proklizavanja i (Hill Start Assist) Pomoć pri kretanju uzbrdo. Ima novi aluminijski okvir i patentiranu prednju dvostruku viljušku (wishbone). Ovjes je elektronski podesiv. Električni vizir je bezstepeno podesiv i po visini i po nagibu. Udobnost vozača osiguravaju Smart Key, Apple CarPlay i Android Auto, Blootooth, dvije USB Type-C utičnice i 7-inčna navigacija.
Sva svjetla su izrađena u LED tehnologiji. U donjem dijelu farova koristi se 5 poliranih optičkih leća koje svjetlu daju poseban pečat. Pokazivači smjera integrirani su u retrovizore i automatski se isključuju. Tempomat je u svakom pogledu poboljšan zahvaljujući TBW-u. Prekidač se nalazi na desnoj strani upravljača. Odabrana brzina je jasno prikazana na ekranu. Instrument ploča je iznimno luksuzna sa naglaskom na dubini i kontrast. 7-inčni TFT zaslon u boji uredno donosi sve potrebne informacije. Pritisak u gumama prikazuje se brojem. Jačina prikaza informacija prilagođava se automatski, ali je možete odabrati sami. Zahvaljujući ‘žirokompasu’, navigacijski signal je kontinuiran čak i u tunelima. Tijekom vožnje možete kontrolirati neke navigacijske funkcije. Trodimenzionalni dvobojni amblem Gold Wing našao je svoje mjesto u sredini kontrolne ploče i na pametnom ključu. Prekidačem za paljenje i bravom upravljača može se upravljati pametnim ključem, koji uključuje ključ za slučaj nužde za svaki slučaj. S pametnim ključem možete aktivirati bljeskanje svih žmigavaca kako biste lakše locirali svoj motocikl. Sva 3 kofera se otključavaju tipkom na pametnom ključu. Hidraulički Amortizeri poklopca kofera omogućuju meko otvaranje.
Inovativni prednji ovjes (wishbone) smanjuje trenje i 30% mekši čini vožnju udobniju više od običnih teleskopskih vilica . Pritom je za okretanje potrebno 40% manje energije, što motociklu daje zavidnu upravljivost. Osjećaj na upravljaču je potpuno prirodan. Rad ovjesa se podešava prema odabranom načinu vožnje. Također predopterećenje stražnje opruge, gdje možete dodatno odabrati opterećenje: vozača, vozač + prtljag, vozača + suvozača, te puno opterećenje. Postavlja se prekidačem i postavka je prikazana na ekranu. Napredni i lakši ABS kočioni sistem u kombinaciji sa dvostrukim kombiniranim kočionim sustavom (D-CBS) optimalno raspoređuje učinak kočenja između dva točka. Karakteristike kočenja prilagođene su odabranom načinu vožnje.
Bit Gold Winga je njegov 6-cilindarski bokser motor sa Euro5 specifikacijom, koji nudi ogromnu količinu okretnog momenta čak i pri najnižim brzinama. Tipičan osjećaj davanja moći brzo postaje ovisnost. Maksimalna snaga je 93kW (126KS) pri samo 5500/min, a okretni moment je moćnih 170Nm pri 4500/min. Auspuh daje dubok i snažan zvuk, bez nepotrebne buke. ISG (Integrirani Starter Generator) kombinira alternator i starter u jednu komponentu i štedi 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje agregata.
Dodani Throttle By Wire (TBW) sistem donio je sa sobom izbor od 4 načina vožnje koji mijenjaju karakter agregat i isporučuju snagu. Također su se promijenile postavke Hondine kontrole okretnog momenta (HSTC), prigušenja ovjesa i pripadajućih ABS kočnica – dvostrukog kombiniranog kočionog sustava (D-CBS).
TOUR način rada – za udobnost i snagu.
SPORT način rada – za snažno ubrzanje i čvrst ovjes.
ECON način rada – za lako krstarenje i maksimalnu ekonomičnost.
Način rada RAIN – za mokre i klizave uvjete vožnje.
U sva 4 načina rada, HSTC sistem omogućuje stalnu kontrolu pogona na zadnji točak.
ISG (Integrated Starter Generator) kombinira alternator i starter u jednu komponentu i štedi 2,4 kg. Rezultat je potpuno tiho pokretanje agregat sa Idle Stop sustavom u DCT verziji, koji isključuje agregat nakon tri sekunde mirovanja i ponovno ga pokreće prilikom dodavanja gas. To dodatno smanjuje potrošnju goriva i onečišćenje. Idle Stop u praznom hodu može se isključiti po želji. Radi lakšeg pokretanja uzbrdo, Gold Wing standardno ima sistem pomoći pri kretanju uzbrdo (HSA), koji motocikl drži 3 sekunde čak i kada je ručica kočnice puštena.
Originalna dodatna oprema na upit:
– Podesivi deflektori za ruke i torzo
– Fiksni deflektori za noge i stopala
– Unutrašnje torbe za kofere
-…
Cijene
Cijene su iskazane sa PDV-om
Honda model
GL 1800 Gold Wing Tour
Cijena do registracije
70.000,00 KM
Akcijska cijena
–
Motor
Vrsta : Šesterocilindrični boxer vodom hlađeni, 4-takta 24-ventila SOHC
Zapremina : 1.833 cm3
Promjer x hod : 73 x 73mm
Omjer kompresije : 10,5: 1
Najveća snaga : 93kW/5.500min-1 (95/1/EC)
Maksimalni okretni moment (Nm pri o/min) : 170Nm/4.500min-1 (95/1/EC)
Kapacitet ulja : 4.4 l
Sistem napajanja gorivom
Napajanje gorivom : PGM-FI elektronsko ubrizgavanje goriva sa automatskim čokom
Promjer usisnika : 50mm
Pročistač zraka : Papirnati pročistač zraka
Kapacitet spremnika goriva : 21,1 litar
Potrošnja goriva : 5,5L/100km
Električni sistem
Kapacitet baterije : 12V/20AH
Mjenjač i prijenos snage
Kvačilo : Uljno višelamelno kvačilo
Vrsta kvačila : hidraulično
Mjenjač : 6-brzina (uključujući overdirve i eletkrični rikverc)
Završni prijenos : Zatvoreni kardan
Šasija
Tip : Aluminijska, dvostruke grede
Dimenzije (dužina x širina x visina) : 2.615 x 925 x 1.430mm
Međuosovinski razmak : 1,695mm
Ugao glave upravljača : 30,5°
Trag točkova : 109mm
Krug okretanja : 3.4m
Visina sjedala : 745mm
Visina od tla : 130mm
Težina sa praznim spremnikom goriva : 379kg
Ovjes
Prednji ovjes : Double Wishbone
Stražnji ovjes : Pro-Link
Felge i gume
Prednja felga : 18 x MT3,5
Stražnja felga : 16 x MT6,0
Dimenzija prednje gume : 130/70R-18
Dimenzija stražnje gume : 200/55R-16
Kočnice
Prednje kočnice : 320 x 4.5mm dvostruki plivajući hidraulični disk sa 6-klipnim kliještima, plivajuči dikovi i sinterovane disk pločice. Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
Stražnje kočnice : 316 x 11mm ventilirani disk sa 3-klipnim kliještima, Elektronski kontrolisani, kombinovani ABS
***
Svi tehnički podaci navedeni su informativno i mogu se promijeniti bez prethodne najave.